sudi tinggalkan jejak anda disini sebelum menjelejah blog Mun yang tidak seberapa ini. Ucapan terima kasih kepada yang sokong mun dalam Sejuta Impian :)
website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.
apa yang akan terjadi esok???entahlah..saya tak tahu macam mana nak hadapi semua perkara ini..banyak sangat benda nak difikirkan..hmm..pagi tadi saya tak pergi sekolah sebab bangun lewat..so saya online facebook la tengok ada apa-apa update tak..lepas tu,saya ternampak farhanah online..so saya tanyalah farhanah apa yang terjadi kat kelas tadi..kes badak gemuk(nabil) dan puan azilah masih berterusan..ini dapat cerita dari kawan la..

pagi-pagi perhimpunan lama gila..lepas itu subjek bahasa melayu..puan azilah pun masuklah kelas 5 alpha untuk mengajar..tapi pada ketika itu,mood puan azilah tak berapa baik..habis budak-budak kena marah..mungkin sebab badak gemuk itulah yang menyebabkan puan azilah sebegitu..lepas itu,dapatlah cerita dari sumber yang boleh dipercayai yang NABIL syak saya yang bagi tahu cikgu semua benda..

hey NABIL,kau ingat aku tak ada kerja lain ke selain nak ambil tahu pasal kau..huh !!! tak hingin aku dowh..farhanah cakap badak gemuk tu ada bagi tahu farhanah yang dia syak saya..hmm..kau syak aku sebab aku rapat dengan cikgu yang kau kutuk tu an..?poodahh..bengong punya budak..geram gila ar..esok saya tak tahu macam mana nak pergi sekolah..pagi-pagi buta dah tengok muka dia..aku rasa an,kau tak lama lagi akan jadi macam LAWRENCE la..tak pun,macam LUQMAN HAKIM yang suka fitnah orang..aku kasihan kat mak dan ayah kau je..NABIL,kau boleh buat apa kat aku kalau aku bagi tahu apa yang kau buat selama ini kat parents dan cikgu-cikgu sekolah?kau nak suruh orang pukul aku?silakan..silakan sangat-sangat..nak aku sediakan karpet merah untuk kau tak??haha..

aku tak takut langsung dengan ugutan kau ar badak gemuk..
sedikit pun tak takut..sebab aku tahu yang aku berada di pihak yang benar..kau tu yang masih tak sedar-sedar lagi apa yang telah kau lakukan..aku tak tahulah bila kau nak sedar..kau nak tahu tak,aku sebenarnya tak suka nak tulis-tulis tentang kau ataupun kawan-kawan kau kat sini..menyemak je tahu tak!!!tapi aku tulis sebab aku nak kau baca dan kau sedar kesilapan-kesilapan yang kau telah buat di SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SUBANG UTAMA..kau nak benci aku sebab aku tulis pasal kau kat sini..tak perlulah rasanya..sebab sebelum kau benci aku,aku dah lama bencikan kau..sejak kau kurang ajar dengan aku,aku memang dah cakap kat diri aku yang aku bencikan kau!!! I HATE YOU SO DAMN F***ING MUCH !!!!

kau jawablah soalan ini..kau dapat apa-apa ke kalau kau terus kutuk cikgu??setahu aku,kau akan dapat dosa..haha..tu ke yang kau nak??aku tak pernah pula jumpa manusia yang nakkan sangat dosa mereka bertambah..aku memang dah sedia untuk jumpa kau esok..kau pandai-pandailah nak buat apa..kau nak minta maaf,masih ada masa lagi..tapi kalau kau tu ego sangat nak minta maaf,nasib kau la badak gemuk..buat apa aku nak paksa kau minta maaf dengan aku..?dah..cukuplah pasal kau..terpulanglah pada kau sama ada nak berubah ataupun tidak..kalau kau tak berubah,maaflah..kau bakal menghancurkan masa depan kau..esok,kita tunggulah macam mana keadaannya..kau yang cari pasal,pandai-pandailah kau settlekan sendiri..

0 bicara kawan2 yang Mun sayang: