sudi tinggalkan jejak anda disini sebelum menjelejah blog Mun yang tidak seberapa ini. Ucapan terima kasih kepada yang sokong mun dalam Sejuta Impian :)
website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.
pagi tadi saya ke sekolah macam biasa..hari ini ada pertandingan sajak antara kelas..so saya dengan syahrul pun join je la memandangkan akan mendapat sijil penyertaan..hehe.. keputusannya akan dapat pada hari isnin :) so,kita tunggu la keputusannya ye..


hmm..esok ada penggambaran untuk ASTRO MY STORY sempena bulan merdeka..temanya adalah 1 malaysia =) tak sabar nak jumpa yang lain-lain..hehe..tapi an,takut la pula nak wat iklan tu..hmm..apa-apa pun,doakan yang terbaik untuk esok ye.. =)

Sabtu shooting di Pasar Chow Kit, Pagi jam 10.30am.


Coordinator: kak Yantie
Pelakon: Mun Kit - kakak ngah (Anak yatim)
Marina Roslan - Penjual buah.
Punarma - Kakak besar (Anak yatim)
Adik Yasin - Budak kecik 7tahun (Anak yatim)
Berkumpul
di stesen Masjid Jamek 10am. Saya ingin terdahulu mengucapkan ribuan
terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi sokong saya. Mari kita semua
sama-sama jayakan projek Astro-Mystory ini.


saya copy paste dari facebook nai boon mee sararaks..hope so tomorrow will be awesome day..see you guys tomorrow ya..

0 bicara kawan2 yang Mun sayang: