sudi tinggalkan jejak anda disini sebelum menjelejah blog Mun yang tidak seberapa ini. Ucapan terima kasih kepada yang sokong mun dalam Sejuta Impian :)
website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.
Hai korang..saya nak sangat luahkan perasaan yang terpendam dalam hati kecil ini,namun tidak tahu mana hendak diluahkan lava yang sedang menanti dalam gunung berapi yang bakal meletus bila-bila sahaja..entahlah..sejak-sejak akhir,satu demi satu masalah datang menimpa..bila masalah ini akan selesai..tak cukup masalah di sekolah,kini laman sesawang myspace dan facebook pula memberi masalah..hm..oh ya,pada hari ini,secara rasminya saya telah buang akaun myspace..sayang tu memang la sayang nak buang..yela,ramai la juga rakan-rakan siber di myspace..kalau tak silap saya,kali terakhir saya tengok..jumlah rakan-rakan di siber adalah sebanyak 5202..banyak an?hm,tetapi setelah difikir-fikirkan balik,apa gunanya ada myspace semata-mata nak tunjuk jumlah rakan-rakan siber yang saya ada?konon nak bajet popular la an..saya buang akaun myspace atas sebab peribadi..myspace seakan-akan sudah tiada erti dalam hidup saya..itu je yang boleh saya katakan..banyak sangat perkara yang saya hendak luahkan..sebab itulah saya luahkan kat blog..malangnya,ada segelintir manusia yang tidak mengerti kegunaan blog..bagi saya,blog adalah tempat yang terbaik untuk meluahkan segala perasaan seseorang jika mereka menghadapi masalah..namun,ada yang mempertikaikan kegunaan blog..korang,nama pun tempat untuk saya luahkan perasaan an..so apa yang saya rasa,saya taip je kat blog..mengapalah korang mengambil serius terhadap blog???sebab blog,korang nak bergaduh?sebab blog,satu sekolah kecoh?dan sebab blog,kami semua sudah tidak sehaluan dah?apa semua ini?fikir-fikirkan la ye..apa-apa pun,saya ulangi lagi sekali agar jelas pefahaman korang semua..p/s : blog adalah seakan-akan diari bagi saya..oleh itu,apa yang saya tulis semua ini adalah berdasarkan isi hati saya..bukan niat saya untuk fitnah atau kutuk orang..tetapi semua ini adalah perasaan yang selama ini hanya terbuku di dalam hati kecil saya..so saya harap korang faham mengapa saya menulis blog..saya tak pernah terfikir untuk menulis blog semata-mata untuk merendah-rendahkan orang lain..saya menyusun sepuluh jari jika sesiapa yang pernah terasa tatkala membaca blog saya..sekian...

0 bicara kawan2 yang Mun sayang: