sudi tinggalkan jejak anda disini sebelum menjelejah blog Mun yang tidak seberapa ini. Ucapan terima kasih kepada yang sokong mun dalam Sejuta Impian :)
website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.
OMG ! OMG! OMG ! akhirnya,dapat juga jumpa anisa esok..hehe..rindu gila la dekat dia..sejak dia masuk FIM(food institute malaysia),saya jarang jumpa dengannya..tapi esok dapat berjumpa dengannya..sukanya saya..can't wait for the moment.. :)) satu lagi,esok saya akan jumpa dengan kawan anisa iaitu khairul azwan..hehe..belum pernah berjumpa dengannya..setakat mesej-mesej je pernah..esok la kita jumpa ye pakcik..hehe..wan ini kambing saya..saya suka sangat panggil wan kambing..bukan setakat kambing..saya juga ada panggil dia kucing,penyu dan ulat beluncas..wan,awak comel ouh..macam baby..ngee.. =) ada ke patut awak panggil saya makcik padahal awak lagi tua dari saya..hehe..tapi saya tak kisah la awak nak panggil saya apa pun sebab awak still kambing saya..hehe..saya taw awak ikhlas berkawan dengan saya..awak pernah bagi tahu saya..''kan best kalau kita dapat kenal lebih awal"..awak,memang kalau boleh saya pun nak berkenalan dengan awak sejak dahulu lagi..tapi bagi saya,saya dah cukup bersyukur dah sebab dapat berkenalan dengan baby kambing saya ini..hehe..awak nak tahu tak?saya sebelum ini tak pernah ada kawan laki yang saya anggap best fren saya..awaklah orang pertama yang saya anggap sebagai best fren saya taw :)) sebab saya ini jenis yang tak percaya laki yang baru saya kenal..tapi awak berbeza..saya dapat nilai dari cara awak cakap dan mesej saya..sebab tak pernah ada laki yang layan saya macam best fren mereka..mereka hanya tahu nak minta couple je..saya tak sabar nak jumpa awak..ngee..siaplah awak esok..awak nak sangat buli saya kan..?hehe..cayalah cakap saya,awak tak akan dapat buli saya sebab sebelum awak sempat buli saya,saya akan buli awak..awak,esok awak ingat taw janji-janji awak..awak kena bagi saya setempayan air mata dan sedulang hati nyamuk..haha..sebab saya sokong spain dan spain menang..itu janji-janji awak kan..sekurang-kurangnya saya tak ada lah seteruk puteri gunung ledang yang minta macam-macam an..hehe..saya x minta awak belikan rumah atau benda yang mahal untuk saya..saya cuma nak dua benda itu je..boleh an pakcik..?haha..awak,awak tahu tak,awak ini baik sangat dengan saya..dan juga memahami saya..thanx sesangat pakcik kambing..hehe..kita jadi best fren taw..nanti saya pergi kem minggu depan,jangan lupakan saya ye..awak suka panggil saya mummy kan?walaupun saya lagi muda dari awak..hehe..awak samakan saya dengan mama awak..hehe..tenggss wan..awak tu la macam baby saya..suruh bangun pagi pun tak nak..last-last saya yang call awak untuk bangun..hehe..saya munster awak kan pakcik? :)) apa-apa pun,saya tak sabar nak jumpa korang berdua..rindu gila-gila ouh dekat korang..nanti jumpa tu,janganlah segan-segan ye pakcik..hehe :p


khairul azwan di tengah..anisa di sebelah kanan

0 bicara kawan2 yang Mun sayang: