sudi tinggalkan jejak anda disini sebelum menjelejah blog Mun yang tidak seberapa ini. Ucapan terima kasih kepada yang sokong mun dalam Sejuta Impian :)
website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.
hey,kau niy jenis manusia yang x reti nak berterima kasih ke?kau kutuk-kutuk cikgu kat facebook an..aku menyesal kenal kau..kalau boleh diundurkan masa,sumpah aku cakap,aku tak nak kenal dengan manusia macam kau..kau bodoh..kau mementingkan diri sendiri..sebab pengaruh kawan-kawan,kau dah berubah..kau budak baru sekolah smk subang utama..tapi kau dah buat perangai dah..hey,kau ingat aku nak sangat kawan dengan kau ke..?kau jangan perasan yang semua terhegeh-hegeh nak kawan dengan kau la..kau sedarlah diri !!! aku tahu kau tu orang kaya..tapi sekaya mana pun kau,takkan setanding dengan kerja mulia seorang guru..tu yang aku cakap,kau niy memang bodoh ar..langsung tak boleh fikir..

hey,aku tak tahu la macam mana aku nak tengok muka kau yang tak sedar diri tu..empat bulan aku nak menghadap muka kau..urgghh.!!! semakin hari aku tengok muka kau,semakin benci rasanya..memang padan muka kau kena rotan dengan puan tan pek ngoh sebab ponteng kelas kimia..haha..aku memang suka tengok kau kena denda..puas hati aku taw tak !!! kau dulu sewaktu masa masuk sekolah awal tahun,kau niy jenis yang baik-baik..tak pernah ponteng kelas semua..kau jugaklah yang ajar aku buat matematik dan matematik tambahan..tapi selepas hari terbuka,kau berubah..kau dah mula buat perangai kat sekolah..dan sebab kau lah,satu sekolah kecoh..kau tu badak gemuk tak sedar diri..kau kutuk-kutuk cikgu bm kau..kau cakap dia tak matang..hey badak gemuk!kau sedar tak..kalau dia tu tak matang..dia takkan menjadi cikgu dan ajar kau subjek bm..ada faham??bm subjek wajib yang kena lulus..kau jangan sampai cikgu doakan kau gagal spm bm baru taw..masa tu,kau nak menyesal pun dah tak guna lagi dah la..

satu lagi,kalau cikgu bm kita,puan azilah tak matang,kenapa kau ambil tuisyen dari dia?kau cuba jawab..ini tunjukkan yang kau tu perlukan ilmu..tapi kau nak juga kutuk-kutuk cikgu..sumpah aku cakap,selama ini,apa yang kau belajar,takkan masuk berkat..dah kau memilih jalan macam tu,aku tak boleh nak buat apa-apa..aku hanya akan tunggu tengok kehidupan kau akan datang..benda paling keji kau buat,kau kutuk cikgu..padahal cikgu langsung tak bersalah..kau semalam minta maaf dengan cikgu tapi lepas tu,kau kutuk-kutuk cikgu balik kat facebook..weyh,kalau kau nak baca apa yang aku tulis niy,kau bacalah..aku tak kisah langsung ar badak gemuk !!! aku lagi suka kau baca sebab lepas kau baca,kau sedar diri..kau tak bagi tahu mak kau yang kau kena rotan kan?? lepas itu,puan tan pek ngoh bagi tahu mak kau,kau bengang..lepas tu,kau pergi salahkan cikgu bm..apa salah cikgu bm kau???kau yang tak beerti untuk bersyukur..

hey badak,kau dah bersalah,kau nak cover-cover line lagi..sampai bila kau nak sorok..?Tuhan Maha Adil..yang bersalah akan didedahkan kesalahannya..dan yang berada di pihak benar,akan diadili seadil-adilnya..kau nama je islam tapi kau tak pernah nak berfikir sebegitu..aku tak faham la dengan orang jenis macam kau..aku ada bukti yang kau kutuk-kutuk cikgu..jangan sampai aku dah memang bengang dan benci kau..aku foward semua apa yang kau tulis tu kat mak kau..baru kau tahu apa yang betul,apa yang salah..kau tu ada otak,kau dah umur 17 tahun..tapi mengapa kau tak boleh fikir yang mana bagus,yang mana tak..sebab kau juga,kelas 5 alpha kena spotcheck 3 kali seminggu..padahal,sebelum kau masuk 5 alpha..tak pernah spotcheck langsung..kau pembawa masalah kepada 5 alpha..aku sekarang ini,sabar je dengan perangai kau yang macam orang bodoh..

tapi kalau aku dah tak boleh sabar,aku akan report semua aktiviti kau kat pihak sekolah..kau nak terjadi cam tu ke..?kalau kau nak sangat,.0aku okey je..anytime aku boleh buat..yang pasal vuvuzela tu..padan muka kau tak boleh dapat balik..haha..aku suka sangat..aku nak tengok kau berubah sebenarnya..kau pernah jadi kawan baik aku..tapi semenjak kau dah berkawan dengan LAWRENCE TAN,kau berubah sangat..sampai kawan kau sendiri pun,kau kurang ajar..mana tak sakit hati bodoh !!!pahala cikgu akan bertambah..aku benci kau NIK MUHAMMAD NABIL !!! kau dah keterlaluan kau tahu tak..kalau kau nak tahu,semakin hari semakin ramai budak-budak yang benci kau..cikgu-cikgu pun bukannya suka perangai kau sangat pun..nak tak nak,mereka kena sabar je dengan sikap kau tu..sebab kau tu pelajar..aku harap sangat kau akan dapat balasan yang setimpal dengan perbuatan kau sekarang..

aku tak pernah menyangka orang macam kau boleh berubah dalam sekelip mata an..padahal kau dulu memang rapat gila dengan cikgu bm kita..betullah apa yang orang cakap..kau dah dapat sesuatu,kau tak pernah fikir samada benda tu baik atau tak..kau terus rembat then kau lupakan benda yang betul an..hey NABIL,kau ingat kau tu kaya,kau boleh tindas yang miskin an..harta kau yang berlambak tu,kau takkan bawa kemananya..caya cakap aku..aku tak tahu macam mana nak hadapi kau esok..aku benci tengok muka kau..arghhh...hey NABIL : kau tahu tak,kau kutuk-kutuk cikgu kau,dosa lagi teruk dari membunuh..kalau kau nak berubah,aku bersyukur..tapi kalau kau nak still teruskan dengan perangai kau sekarang..silakan,nasib kau la..aku malas nak ambil tahu dah..tolonglah blah dari hidup aku..mula hari ini,selagi perangai kau cam tu,kutuk-kutuk cikgu,kau jangan harap aku akan tegur kau kat sekolah lagi..kau jangan pernah nak minta tolong aku..kau tahu tak,markah oral bm kau tinggi sebab aku,izzat dan nazrin tolong kau taw..kau tak buat satu hapak kerja pun..aku bukan nak mengungkit tapi aku nak bagi kau sedar..kau tak pernah bersyukur badak gemuk a.k.a NIK MUHAMMAD NABIL..byeee...

0 bicara kawan2 yang Mun sayang: