sudi tinggalkan jejak anda disini sebelum menjelejah blog Mun yang tidak seberapa ini. Ucapan terima kasih kepada yang sokong mun dalam Sejuta Impian :)
website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.

melodi itu
terus mencairkan hatiku
menghadirkan seribu kedamaian
membangkitkan seribu pengertian
mengundang seribu kepuasan
sedang lemah-gemalai si jemari
dilanda keasyikan tari
menurut not-not melodi itu
mencipta lagu syahdu
membuai,membelai
menyentuh kalbu
sedang sang piano
setia menyanyikan melodi itu..



~esok(5 julai 2010)~

esok akan bermulanya minggu kerjaya 2010 di smk subang utama..kepada pelajar-pelajar yang terlibat,sila bersiap-siap dengan pakaian anda untuk pertunjukan fesyen esok ye..minggu ini memang penuh dengan aktiviti anjuran unit bimbingan dan kaunseling..sepatutnya minggu kerjaya dijalankan pada bulan april..namun disebabkan bulan april telah dipenuhi dengan aktiviti-aktiviti lain,terpaksalah ditunda ke julai..tetapi apa-apa pun,yang penting,minggu kerjaya tetap akan dilangsungkan.. :)) esok selepas perhimpunan,pertunjukan fesyen akan dijalankan..harap-harap semua berjalan dengan lancar ye..


wajah-wajah PRS yang telah banyak membantu dalam menjayakan minggu PRS 2009


esok keputusan pertandingan pidato sempena hari koperasi yang telah belangsung pada 1 julai 2010..hmm..takut pun ada nak ketahui pemenangnya..tapi apa-apa pun,redha je la dengan keputusan yang bakal diterima esok..



talent quest subang utama 2010

hari ini,talent quest peringkat separuh akhir akan berlangsung tepat pada pukul 2 petang..sebanyak 10 orang penyanyi dan 8 kumpulan penari telah dipilih..pusingan awal telah berlangsung pada ahad lepas iaitu pada 27 jun 2010..kepada peserta-peserta talent quest,moga korang berjaya ke final..gudluck guys :)



KENNY ROGERS!!WE WANT YOU TO BE HEALTHY!!



saya rindukan korang semua di kenny rogers subang parade dan carefour :( saya nak sangat jumpa korang tetapi masa tidak mengizinkan..sedih je rasanya..seronok sangat-sangat kerja dengan korang..walaupun hanya 2 bulan setengah saya kerja dibawah seliaan miss mas,sir faiz,sir zeck dan sir sankar,tetapi korang telah memberikan satu kenangan yang tidak dapat saya lupakan..sudah hampir 7 bulan saya telah berhenti kerja di kenny rogers.. :(( tidak mengapa,lepas spm..saya mungkin saya kerja balik di kenny rogers ye..i miss u guys..


some message to u all members kenny:

miss mas:wahh..hari pertama saya kerja miss orang pertama saya jumpa..thankz 4 everything..nanti kahwin jemput ye..hehe

sir zack:rindulah apabila sir dah pindah genting..tak boleh nak gurau-gurau lagi..take care

sir faiz:rindu apabila tiap kali sir tanya saya ini melayu ke cina..sir x percaya saya cina ye..hehe

sir sankar:wahhh..rindulah kat sir..bak kata dayah sir nie comel..hee..

daryl:mula ala-ala mat saleh..memang best la kerja dengan awak..kerja dengan awak asyik-asyik gelak je..

najihah n amani:walaupun saya 2 bulan tak tegur korang sebab ada konflik yang berlaku..saya minta maaf sangat-sangat..i miss both of u..

abang man:suka sangat sakat mun time kerja..gelak abang man memang happening gila..hehe..n abang man suka cucuk perut mun sebab tahu mun melatah..

hilmi@jake:awaklah orang pertama yang sediakan makanan untuk saya sewaktu first time saya melangkah masuk ke kenny rogers..thanx u..

apok:orang pertama yang tegur saya apabila saya tengah interview dengan manager..hehe

aiman:saya pasti rindu apabila ajar saya untuk buat opening wat pertama kalinya..jgn lupa crips garden salad..=)

azira n asyraf:both of u are sweet n cute..jangan gaduh-gaduh ye..i'll always miss both of u..

muzaffar:u masuk kerja waktu i nak hantar surat berhenti..huhu..kerja dengan u seminggu je..huhu

kak ila n irzam:saya tahu anda berdua telah ke empire..so, take care yer..rindu jeritan kak ila..nyaring benar..heee=)

kak imah@miss imah:sayang kamu sangat-sangat..take care ye dengan abang bob..

auntie n makcik:saya hormat anda berdua macam keluarga saya..jaga diri..

kak imah n abang fadhli:thankz sudi anggap saya macam adik..i'll miss both of u..

ucop:saya pasti akan rindukan waktu awak ajar saya cara memotong ayam dengan betul..memang best sangat-sangat time tu..

nas n zaki:korang pun dah pindah empire kan..jaga diri k..=)

junaidi n kak wana:take care ye both of u..mun doakan korang berdua bahagia..=)

kak suzzie n kak siti:walaupun akak berdua praktikal hanya sekejap tapi saya hargai anda berdua..jga diri n gudluck in ur life..

yang lain-lain yang tak tersenarai bukan bermakna saya lupakan anda tapi untuk menulis semuanya saya tak mampu..banyak sangat..ucapan maaf dari saya jika sepanjang saya bersma anda semua ada kesilapan yang saya lakukan..take care to all off u..=)



sewaktu kerja di kenny rogers subang parade =)




0 bicara kawan2 yang Mun sayang: