sudi tinggalkan jejak anda disini sebelum menjelejah blog Mun yang tidak seberapa ini. Ucapan terima kasih kepada yang sokong mun dalam Sejuta Impian :)
website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.
saya minta maaf
saya cuma manusia biasa

saya tidak mampu puaskan hati kamu
saya tidak mampu janjikan senyuman sepanjang waktu kita
berkawan
saya dah lakukan apa yang saya terdaya
saya dah cuba jadi sahabat yang terbaik untuk kamu
saya terlalu tinggikan kamu dalam persahabatan kita
kenapa?
sebab pada saya,kamu lebih segala-galanya

kamu pandai

kamu punya banyak sahabat

kamu punya segalanya mungkin

tapi saya..

saya tak sehebat awak
saya tak sepandai awak

saya kurang segalanya dari kamu

tapi satu saya nak kamu tahu

saya juga punya perasaan

kadang-kadang bila perasaan tu tak dapat saya pendam

air mata jadi teman saya

ya..saya lemah..saya senang mengalir air mata
saya cengang..saya niy kuat terasa..kuat merajuk
dan sekarang awk dah berjaya tewaskan saya

hebatkan awak..

tahniah sebab awak dah berjaya buat saya menangis...

satu tepukan untuk awak.. =(

0 bicara kawan2 yang Mun sayang: