sudi tinggalkan jejak anda disini sebelum menjelejah blog Mun yang tidak seberapa ini. Ucapan terima kasih kepada yang sokong mun dalam Sejuta Impian :)
website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.

huh..saya tak tahu macam mana nak mula..sumpah banyak kejadian yang berlaku tadi di sekolah..macam-macam yang berlaku kat kelas 5 alpha..sebelum ini tak pernah pula terjadi seperti ini..boleh dikatakan hari ini hari yang paling saya benci selama bersekolah di SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SUBANG UTAMA !!! arghh..lebih baik hari ini duduk rumah dan tak pergi sekolah lagi bagus..tak perlu nak dengar cikgu disiplin maki-maki..saya minta maaf jika saya maki-maki orang di sini..memang saya tak PUAS HATI dengan mereka..

pagi tadi,nabil datang sekolah bawa tiga vuvuzela untuk lawrence,aizat dan untuk dirinya sendiri..satu vuvuzela berharga rm 50..mereka pun tiuplah vuvuzela itu dalam kelas..pagi-pagi buta dah buat bising dah..ingat sekolah ini padang bola sepak ke??mula-mula lawrence cubalah tiup malangnya langsung tak keluar apa-apa bunyi..malah dia dijadikan bahan lawak di dalam kelas..haha..cara tiupan dia salah..sebab itu,tak keluar apa-apa bunyi..setelah cuba beberapa kali,akhirnya,bunyi yang kecil dihasilkan..melompat bukan main lagi..hehe..mereka pun berlawanlah siapa yang tiup paling kuat..memang bunyi vuvuzela itu kedengaran satu sekolah la..tapi masa itu,puan tan pek ngoh tak perasan sebab mungkin dia tak sampai sekolah lagi kot..huhu..

namun,semuanya berlaku selepas rehat..sewaktu rehat,adalah seorang ini,nama dia nik muhammad nabil..dia belikan vuvuzela untuk lawrence dan seorang budak pure science ini..lepas itu,sewaktu rehat,mereka pun tiuplah vuvuzela..dah la kuat gila dia orang tiup..buat sakit telinga je..tiup punya tiup sampai satu sekolah kecoh sebab dengar bunyi yang kuat..sekolah tadi dah jadi macam padang bola dah..boleh diibaratkan penonton bersorak kegembiraan..padahal world cup dah habis dah..haha..lepas rehat tu,puan tan pek ngoh yang merangkul gelaran cikgu disiplin,cikgu garang,cikgu yang suka buat budak cuak dan segala-gala gelaran yang dapat diberi kepadanya..cikgu pun masuk la kelas cari budak yang tiup vuvuzela..cikgu tanye punya tanya,semua tak nak mengaku..memang satu kelas bersepakat sama-sama la..haha..lepas puan tan pek ngoh dah keluar,semua dah kecoh-kecoh dah..lepas itu,kami semua dah syak akan ada spotcheck..ternyata jangkaan kami betul 100 % ..dalam masa tak sampai 15 minit,pengawas datang ke setiap kelas dan mengadakan spotcheck..pada ketika itu,semua telefon bimbit dah disimpan..tapi ada la telefon dengan kamera yang dirampas..sorok tempat yang tak strategik..haha..

Hahaha, today was awesome and weird! Vuvuzela war between Lawrence Law Rence , Wan Aizat and me baii. Terus ada spot check, havoc sial sekolah.
Im sorry to those who their stuffs kena rampas. Really didnt thought it going that way. Still hell alot of fun just now. FUCK GREENIES!!

ayat-ayat yang ditaip oleh nabil di facebook..nabil,kau tak rasa bersalah ke?sebab kau la,satu sekolah kecoh bagai nak rak pagi tadi..aargghh..bengong betul ar kau ni..dah selesai spotcheck,tetiba puan jeeva masuk dan tanya ada sesiapa yang bawa benda-benda yang tajam tak ke sekolah..?argghh..ada masalah lagi..sumpah tension gila la..boleh dikatakan,selepas rehat,memang tak belajar langsung sebab asyik-asyik spotcheck je..sabar je la,nak buat macam mana kan..semua dah berlaku..lepas cikgu suruh budak-budak 5 alpha mengaku siapa yang bawa blade ke sekolah..tiada sesiapa pun yang mengaku..last-last dapat tahu yang pengawas dah salah faham..mereka tuduh pengawas lain yang bawa blade sedangkan itu langsung tidak benar..pengawas yang bernama NICOLE,tolong siasat dahulu sebelum tuduh sesiapa,terutama senior-senior anda..jangan nak bajet dah jadi pengawas,boleh buat sesuka hati sahaja..memang padan muka kepada awak sebab kena marah dengan puan tan pek ngoh depan budak-budak tingkatan 5 alpha..itulah balasan yang awak terima sekiranya membuat sesuatu keputusan tanpa berfikir..suka sangat bertindak secara melulu..haha :))) kelas 5 alpha memang menyampah dengan sikap bajet pengawas awak..orang lain pun pengawas juga,tapi tak ada la sebodoh awak..rampas benda orang lepas itu tuduh orang yang salah..itu la,lain kali kalau dah buta sangat tu,pakai la cermin mata..takkan la tak ada duit nak buat cermin mata..haha..saya memang paling benci pengawas seperti anda..GILAKAN PANGKAT JE LEBIH PADAHAL KETIKA TUGAS,CAM APA ENTAH..even junior awak pun boleh buka mata luas-luas sewaktu spotcheck..sebab awak,senior awak,cindy menangis dalam kelas..awak tak rasa bersalah ke??lain kali,fikirlah sedikit sebelum tuduh orang..sedikit pun dah cukup,saya tak minta awak fikir banyak-banyak..aahhh..geram gila ar hari ini..

cerita belum selesai lagi..lepas kejadian-kejadian yang mencuakkan,mengerunkan dan lain-lain persaan lagi,buat kali keempatnya,puan tan pek ngoh masuk ke kelas 5 alpha..aduyai,kali ini apa pula..cikgu kemudian jumpa julian tan dan tegur julian tentang rambutnya..lepas itu,dengan tiba-tibanya puan tan pek ngoh tanya julian mengapa mukanya berwarna lain..haha..sumpah waktu ini,satu kelas gelak gila-gila la..ada ke patut tanya soalan macam itu..hehe..tak masuk akal sungguh..lepas itu,cikgu tanya sama ada julian rokok atau tidak?erm,nak tanya korang la kan..muka lain warna dengan rokok ada kaitan ke?sampai sekarang,saya masih tidak dapt meungkaikan maksud-maksud yang diperkatakan oleh puan tan pek ngoh..


okey,sekarang dah selesai tentang puan tan pek ngoh,vuvuzela,spotcheck,telefon bimbit dan sekeluarga dengannya.. :) saya pun sambung belajar matematik..ketika khusyuk puan jeeva tengah ajar di depan kelas..tetiba pui teng masuk ke kelas dan melompat-lompat di depan kelas..pada ketika itu,hanya Tuhan je la yang tahu betapa ganasnya dia melompat..pui teng itu dah la berbadan besar..berat sebanyak 96 kg..(saya dapat tahu ketika cikgu pj menimbang berat pelajar-pelajar..hehe)..pui teng melompat-lompat sampaikan cikgu matematik pun terkejut..reaksi cikgu ketika itu..hehe,tak tahu la nak explain macam mana la..memang muka kelakar dan terkejut la..hehe..satu lagi,valerie tak tahu nak bezakan kiri dan kanan !!! haha..teruk gila ar..dah tingkatan 5,masih tak tahu nak bezakan..macam manalah nak lulus ujian memandu kalau tak boleh bezakan kiri dan kanan???jawablah sendiri..

0 bicara kawan2 yang Mun sayang: