sudi tinggalkan jejak anda disini sebelum menjelejah blog Mun yang tidak seberapa ini. Ucapan terima kasih kepada yang sokong mun dalam Sejuta Impian :)
website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.
tahniah kepada anda sebab dah bagi banyak pahala kat aku =) aku tahu yang korang dah tak boleh nak baca blog aku dah..haha..cuma yang pembaca yang aku percayai je yang aku bagi baca..haha..hey luqman,asal kau suka sangat cari pasal dengan aku ha?kau tak puas hati lagi dengan aku ke?kau setan luqman..kau rancang nak kenakan aku?haha..apa susah,aku complain je la kat cikgu :) kau nak sangat ikut kepala kau an..?okey,aku pun boleh ikut kepala aku..aku sumpah tak puas hati dengan kau..aku tak paham ar..


korang niy an,suka sangat-sangat nak cari pasal dengan orang..kalau sehari tak duduk diam,tak boleh ke ha..?memang satu-satu nak kena sumpah seranah dengan aku an..ish3..BODOH ..kau niy an LUQMAN HAKIM,kau ibarat orang buta kehilangan tongkat..dan bukan setakat tongkat tetapi akal kau sekali..aku rasa kau sam je dengan binatang..haha..yang kau dan geng kau tu pergi cari pasal dengan ammelea dan kawan-kawannya pehal..?kau ingat dengan cari pasal dengan ammelea,kau akan jadi popular?popular kepala hang kau la..haha..lagi satu,badak gemuk tu,kau masih tak sedar diri an..kau tu,aku boleh cakap la,kau SAMPAH MASYARAKAT NEGARA !!! kau la spesies-spesies yang akan menjatuhkan nama dan maruah negara..kau tu layak duduk dalam tong sampah je..dan aku rasa,kolam badak pun tak layak untuk kau.. :) kau sama je dengan LUQMAN HAKIM 2 kali 5 je perangai korang an..PREVERT LUQMAN HAKIM..haha..kau otak blue..


eh,aku nak tanya kau la..otak kau tu blue sangat ke sampai kau tak ingat yang kau pernah fitnah aku???hah..kau sengal luqman..bangang,sume ar pada kau..kau terlebih layak merangkul semua gelaran tu..haha :))) kau nak tahu apa kau fitnah aku?okey,aku akan cerita di sini..aku dah tak mampu untuk simpan dalam hati aku..buat sakit hati je ouh..sumpah aku cakap,kaulah satu-satunya orang yang tak pandai nak cover bila kau fitnah orang..kasihan.. :) aku ada ramai saksi yang kau fitnah aku..so,untuk apa aku nak takut dengan uutan kau?mula-mula masa di tingkatan 2,kau fitnah aku dengan gelaran ######... aku rasa kau tahu an apa tu..tak usahlah aku perkatakan disini..kau suruh kawan bajet kau,si zhariff panggil yang sama an..kau panggil aku sebegitu sebab aku tak terima kau bila kau minta couple an..jahanam ar kau..jujur aku cakap,aku menyesal sebab pernah couple dengan kau..lepas itu,kau langsung tak minta maaf an..kau bila nak minta tolong,kau baik dengan aku..kalau tak,perangai kau dan cara kau cakap dengan aku,lagi teruk dari setan..


aku sabar je dengan sikap kau yang tak matang..its okey..haha..selepas itu,ketika di tingkatan 4,kau buat hal dan cari pasal dengan aku lagi..haii,tak abis-abis lagi ke LUQMAN??kau tuduh aku fitnah kau..hey,bila masa?kau nama je kelas sub-science tapikau tak pernah berfikir sebelum tuduh seseorang..suka hati kau je nak tuduh orang an..kau letak akal kau dekat mana ha?kat dalam tangki najis ke..?hahaha :D kau nak aku cerita apa yang kau telah lakukan ketika tahun lepas..kalau kau halang pun,aku tetap nak cerita juga..sebab aku nak luahkan apa yang tersimpan dalam hati aku selama ini..kau dah banyak sakitkan hati aku..aku bukan macam kau..suka hati je nak sound orang..aku simpan dalam hati..


aku hanya cerita masalah-masalah aku dengan kawan-kawan rapat aku..aku sayangkan kawan-kawan aku sangat..okeylah, ceritanya begini..tahun lepas ada pemilihan pemain untuk wakil sekolah dalam pemainan sofbol..kau tak terpilih an..nak tahu sebab kau tak terpilih?sebab kau tak pernah datang latihan langsung..alasan kau,kau tuisyen..hey,ramai lagi la yang tuisyen,tapi mereka masih datang.. kau tak tahu perkataan korbankan masa kau ke ngek ngok?kau harapkan je nama kau masuk dalam senarai nama pemain terpilih walhal kau tak datang latihan..haha..bengong an kau niy..kau bajet terer luqman..lepas itu,nama kau tak ada,kau tuduh aku yang suruh senior kita,ismail untuk buang nama kau..


hey,untuk pengetahuan kau,nama kau dah lama dibuang dalam senarai nama la..perasan je lebih ouh kau..padahal bukan aku..kawan kau yang bajet tu yang bagi tahu..siot je nak tuduh aku..aku mengaku..memang kita orang tak suka dengan sikap kau yang ambil mudah je ketika ada latihan sofbol..tapi kita orang tak ada lah sejahat kau..kita orang tak fitnah-fitnah dan buruk an nama kau pun..bongok !!! aku dah cuba explain kat kau tapi kau tak percaya cakap aku..kau lagi percayakan kawan-kawan kau yang sikap macam setan !!! lepas itu,pada keesokan harinya,kau masuk kelas aku ketika mata pelajaran pendidikan agama..kau duduk tempat aku..then kau conteng meja aku..kau tak ada akal..nak je aku cakap perkataan yang tak elok tu kat kau..tapi aku tak biasa sebut perkataan tu..lain la kau..muluit kau dah biasa sengan perkataan 4 abjad 2..haha..


kau fitnah aku macam-macam sengal..kau setan segala setan !!! kau fitnah dan tulis macammacam kat meja aku..kau buat aku menangis an?kau gembira?aku nak sangat ucapkan tahniah kepada kau sebab kau berjaya buat aku menangis sebab perangai laki tak guna kau tu..aku berdoa je..apa yang kau buat kat aku selama 4 tahun niy..aku harap kau akan dapat balasan yang setimpaltimpalnya dengan kelakuan kau sekarang..satu lagi,kau x pernah nak puasa an..ketika di tingkatan 1,kau minum depan aku..padahal aku niy cina pun belajar untuk puasa..kau islam?entahlah..lepas kau dah conteng meja aku..kau bukan nak minta maaf..kau nak orang suruh kau minta maaf dengan aku baru kau minta maaf..


aku tahu kau minta maaf tak ikhlas..tapi aku biarkan..aku malas sangat nak layan kerenah kau..yela,sebab kelancangan mulut kau dan ego kau mengatasi segala-galanya..hmm.aku penat ar nak cakap banyak pasal kau..apa-apa pun,aku redha je dan suatu hari nanti,kau akan sedar sikap kau...dan aku nak ucap TAHNIAH kepada kau sebab kau ada kehidupan sebegini..indah sangat an kehidupan kau sebagai remaja.. :)

TAHNIAH LUQMAN HAKIM :))

0 bicara kawan2 yang Mun sayang: