sudi tinggalkan jejak anda disini sebelum menjelejah blog Mun yang tidak seberapa ini. Ucapan terima kasih kepada yang sokong mun dalam Sejuta Impian :)
website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.
alangkah seronoknya jika kita dapat menjadi seperti bunga ini ? tiada masalah yang akan menghimpit kehidupan kita.boleh tersenyum lebar tanpa memikirkan pelbagai masalah.saya merayu kat awak,janganlah tambah masalah saya lagi.cukuplah dengan masalah-masalah sekarang niy..awak buat saya menangis semalaman..terima kasih..sudah beberapa ketika air mata saya tak mengalir di pipi saya..dan semalam,awak telah membuat saya menangis disebabkan awak..saya penat awak..awak tolonglah faham perasaan saya..saya tak minta banyak..


azwan : kalau kau dah benci sangat kat aku, tak perlu la nak remove aku..sumpah aku cakap.aku bencikan kau..kau akan dapat balasan dalam hidup kau.kau tunggu je la..aku tanya kau ngapa kau remove aku dari senarai kawan kau..kau jawab : "i remove you dari friend list i sebab you menyambpah tengok muka ex u dengan muka ex kawan you..hey,apa kaitannya dowh??langsung tak berkaitan dengan mun..i bukannya ex you pun..i dengan you best friends..ingat tu.." tapi bila aku nak suruh kau fikir secara rasinal,kau tak endah..hmm,tidak mengapalah..aku harus tabah..semua ini hanya dugaan kecil an..banyak lagi dugaan yang saya kena hadapi pada masa akan datang..kepada kawan-kawan yang sentiasa berada disisiku.. mun minta maaf sebab dah buatkan korang semua risau tentang mun..terima kasih kerana sudi mengambil berat tentang mun..korang sentiasa ada dengan mun tak kira mun dalam keadaan senang mahupun susah..

0 bicara kawan2 yang Mun sayang: