sudi tinggalkan jejak anda disini sebelum menjelejah blog Mun yang tidak seberapa ini. Ucapan terima kasih kepada yang sokong mun dalam Sejuta Impian :)
website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.
hye..baru je sempat nak update blog :) banyak yang hendak ditulis..tapi bukan pasal sedih tau..mungkin sejak kebelakangan ini,mun banyak menangis..banyak air mata yang dibazirkan sebab mereka yang tidak pernah menerima kekurangan seseorang dengan hati yang ikhlas dan mereka yang HIPROKRIT ! tapi lepas mun dah luahkan apa yang selama ini tersimpan dalam hati mun..mun rasa puas sangat-sangat..nasib baik mun dapat berfikir secara rasional..mun dah tak nak campur urusan orang lain..hal mereka,pandai-pandai la mereka nak uruskan..betul tak korang?? :) mun lepas niy nak fokus untuk peperiksaan yang bakal menjelma dalam masa lebih kurang dua bulan sahaja lagi..hal mun sendiri pun mun tak tertanggung,apatah lagi hal-hal orang lain..mun penat dah nak menangis..tak guna mun bertepuk sebalah tangan sedangkan orang yang berada di seberang sana,gembira memperlakukan mun sebagini..dah-dah,mun tutup cerita ini..dah tak nak ingat kembali peristiwa-peristiwa yang sedih..kalau selalu menangis,nanti muka merah..lepas tu,jadi macam badut pula..hehe..tak nak mun jadi badut..

sebelum mun meneruskan cerita yang ingin mun ceritakan,mun nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA kepada semua kawan-kawan mun sama ada yang mengenali mun secara langsung mahupun tidak..mun minta maaf sangat-sangat jika selama ini mun ada terkasar bahasa ataupun telah menyakiti hati korang..lagi-lagi kepada kawan-kawan mun iaitu IZZAT HARITH,NAZRIN MERICAN,SYAHRUL dan FARHANAH..mun minta maaf tau kalau mun ada marah-marah korang..mun tak sengaja..koranglah yang sentiasa ada dengan mun sewaktu mun gembira mahupun sedih..thanks sangat-sangat sebab ambil berat tentang mun..

IZZAT..apabila aku selalu sakit sakit kat sekolah,kau yang selalu ambil berat tentang aku..aku pernah merajuk dengan kau..seminggu pula tu..hehe..pasal oral BM..sebenarnya semua tu salah paham je..aku suka kawan dengan kau..bila muka aku kena bola sofbol dek balingan kencang senior kita,ridhwan..kau yang lari ke kantin membeli ais..hehe..memang masa tu kelakar sangat-sangat..tapi aku tahan je gelak aku sebab ketika tu,muka aku sakit sangat-sangat..nak gelak pun susah..hehe..tak mengapa,sekarang muka aku dah balik kepada corak asal dah..boleh gelak kuat-kuat..hehe..oh ya,satu lagi..thanks sebab kau sanggup layan otak gila aku niy..hehe..aku asyik membebel kat kau tapi kau layan aku..hehe..aku minta maaf sebab mulut aku niy asyik nak bercakap je..kau juga yang tolong aku ketika aku ada masalah dengan BADAK GEMUK :) hehe.. kau suka panggil aku monyet kan??tak pe lah..monyet pun monyet la..aku tak kisah :) satu lagi izzat..boleh tak kau jangan perli aku pasal tv kau tu..ishh,geram gila ouh..haha..manalah aku tau pasal tv kau..aku ingat tv kau tu touch..sebab tu aku pergi tekan-tekan kat skrin tv kau..haha..

NAZRIN..thanks for being my friend walaupun kadang-kadang aku rimas dengan perangai kau..hehe..jangan ambil hati taw naz..pukul kang baru tau..hehe..kau dah banyak menceriakan alam persekolahanku..bila aku ada problem,kau sanggup mendengar..kau menjadi tempat aku luahkan perasaanku..kau selalu tersenyum..aku ingat lagi ketika ammelea nak usha kau..kau minta tolong aku..haha..tak boleh lupa ketika itu..aku bolah dikatakan menjadi orang tengah kepada korang berdua..aku tahu kau tak suka ammelea,tapi kau masih layan demi menjaga hatinya..kau seorang yang baik..cuma kadang-kadang tu kau tak gentlemen..geli-geleman aku.hehe..aku pernah merajuk dengan kau sebab kau suka menyakat aku..kau pernah cakap kau suka kat aku..aku tak tahu betul-betul ataupun cuma main-main je..tapi jujur aku cakap,perasaan aku kat kau hanyalah kawan..tak lebih dan tak kurang daripada itu :) tak nak sedih-sedih tau..

SYAHRUL..kau sombong dengan aku ketika di tingkatan 4 kan..haha..padahal kita orang sama kelas..sengal je..hehe..tapi ketika di tingkatan 5,aku dengan kau dah rapat dah..boleh dikatakan jadi kawan rapat..semasa di tingkatan 4,kau suka sangat cari gaduh dengan aku..aku pun tak paham mengapa kau berkelakuan sebagitu..tak pe lah..yang lepas usah dikenang :) kau teman setia aku ketika subjek kimia..haha..aku tidur,kau pun ikut sekali..haha..kau suka sangat pinjam buku bm aku kan..hehe..tak pelah,aku relakan..aku suka berdiri sebelah kau sebab kau pendek..so tak ada lah aku nampak pendek sangat..haha..aku suka kacau motor kau..hari tu kau sengaja nak langgar aku kan sebab aku halang jalan kau :) syah,aku tak pernah tengok kau marah..cubalah kau marah sedikit..aku selalu tengok kau senyum je seolah-olah tiada masalah..aku tau kau tak reti langsung nak marah orang..hehe..tidak mengapa,kau teruskan dengan senyuman kau..manis gitu..hehe

FARHANAH..kau seorang je kawan perempuan yang baik dan rapat dengan aku..aku senang berkawan dengan kau..kau asyik-asyik tak datang sekolah kan..hehe..ingat tak sewaktu pertandingan debat ala parlimen?hehe..kelakar kan ketika itu..ada-ada aje perangai kau niy..aku kat atas pentas jadi pengerusi majlis,kau kat bawah jadi penanda masa..kau boleh pula cuci mata ketika itu..hehe..aku tak nak tulis nama budak tu kat sini..kau ada terpandang dua mamat kan..satu yang putih-putih ala mat salleh..satu lagi yang kulitnya sawo matang..yang putih tu kena campak jauh-jauh..haha..walaupun comel tapi sekali dia buka muluit..ishh,lembut gitu..haha..yang satu lagi tu muka comel juga..tapi dia tu junior kita..hehe..biarlah dia tu..haha..apa-apa pun,aku bersyukur sangat-sangat dapat kawan macam kau..aku kenal kau sejak darjah 5 lagi..ketika di kelas 5 dedikasi.. :) thanks sebab jadi kawan aku ye..i love u farhanah..susah nak cari kawan macam kau tahu tak :D

koranglah kawan yang boleh mun anggap kawan baik mun..thanks for everthing ye..nanti dah habis sekolah,jangan lupa keep in touch ye :) sayang kat korang ketat-ketat :) erm, yang pasal mun nak cerita tu,mun sambung kat POST akan datang ye..tunggu.. :)


0 bicara kawan2 yang Mun sayang: