sudi tinggalkan jejak anda disini sebelum menjelejah blog Mun yang tidak seberapa ini. Ucapan terima kasih kepada yang sokong mun dalam Sejuta Impian :)
website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.
akhirnya,dapat juga saya bermain bola jaring setelah LIMA bulan tak turun training..sebenarnya bukan saya tak turun training tapi jurulatih pasukan sibuk..setelah lima bulan berlalu,barulah saya dapt keluarkan peluh..korang tahu tak apa saya buat kat rumah dalam masa lima bulan niy??makan,tidur dan belajar..tak pernah pergi jogging..nasib baik tak membesar..kalau makan itu dapat menambah ketinggian,memang dah lama dah saya makan..kalau itulah yang boleh buatkan saya tinggi,saya tak kisah makan 24 jam..hehe..

semalam pasukan cikgu meminta kami untuk turut serta latihan mereka..ramai sangat yang datang..kebanyakannya adalah lelaki..ish3..kami pun berlari keliling gelanggang bola jaring yang terletak di hadapan hospital assunta..kemudian,kami mula merenggang seluruh badan(dalam bahasa inggeris "strecthing") berbunyi-bunyi satu badan macam keropok..hehe..maklumlah,sudah lama tak buat exercise..setelah itu,kami pun mula drilling..ingat-ingat lupa la pasal drilling niy..dah lama tak buat..padahal dulu kalau ada game antara sekolah..setiap minggu kami akan membuat latihan di mpsj..

tapi sejak peringkat MSSD sudah berlalu,maka training langsung dihentikan..ramai pelajar yang memberi komitmen lebih kepada pelajaran mereka..dah drilling semua,friendly match diadakan sesama sendiri..kami berlawan dengan lelaki netball team..dalam pukul 10 malam,kami pun bersurai..memang tak dinafikan yang saya dapat merasai sebuah kepenatan yang teramat sangat dan kaki lenguh-lenguh,tapi yang seronoknya,dapat juga saya bermain bola jaring..sebenarnya training niy diadakan kerana pada sabtu niy,kami akan menyertai "open netball game" di stadium kajang..harap-harap kami dapat buat yang terbaik :)

dan pada hari ini,saya telah membeli sepasang kasut baru..hehe..bestnya :) bukan apa,dah lama saya tak beli kasut sukan yang baru..saya niy kalau pakai kasut dahlah ganas,kasihan kasut aku niy..hehe..nak buat macam mana kan,kau dah dapat tuan yang ganas macam aku niy..tapi an,saya ganas-ganas pun tetap jaga kasut dengan sebaiknya..kasut yang lama masih boleh dipakai tapi cuma tapaknya sudah haus sangat-sangat..yela,asyik kalau ada aktiviti atau pertandingan,selalu guna kasut yang sama,mana tak haus an..hehe..sebab tu saya beli yang baru..harap-harap yang niy pun dapat tahan lama sebagaimana kasut saya yang dulu :)





kasut nike lunarlite :)

1 bicara kawan2 yang Mun sayang:

haidi takeAfoto said...

pe fb mun..nak add ni..nape xde shout kt sini mun..ilang dah ke..