sudi tinggalkan jejak anda disini sebelum menjelejah blog Mun yang tidak seberapa ini. Ucapan terima kasih kepada yang sokong mun dalam Sejuta Impian :)
website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.
Salam semua. Sudah lama saya tidak menulis entri baru di sini. Sejak kebelakangan ini, kenangan sewaktu di Minggu Penulis Remaja berputar kembali di fikiran. Kerinduan suasana di sana masih belum hilang sepenuhnya dan saya tidak berani jamin kerinduan itu mampu hilang. Banyak kenangan di MPR. Sebelum ini, saya selalu juga menyertai pelbagai jenis program mahupun perkhemahan di sekolah, namun program Minggu Penulis Remaja ini sungguh berbeza. 360 darjah. Rindunya kat korang. :(

Keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 2010 bakal keluar pada 14 mac 2011. Tak tahulah sama ada khabar angin ataupun khabar yang benar. Doakan je la agar mendapat keputusan yang bagus. :) Sebenarnya tak sabar untuk berjumpa dengan kawan-kawan sekolah. Ketika bersekolah, dapat juga berjumpa dengan kawan-kawan seawal 7 pagi. Kini jadualnya sama, masih bangun pagi. Tapi bukan ke sekolah, tidak lagi memakai baju kurung sekolah. Tetapi memakai baju kerja yang berwarna merah. Masih memakai tag nama seperti biasa. Yang lainnya, logo sekolah berubah kepada logo tempat kerja saya. Tapi yang paling ketara bezanya adalah rakan-rakan sekitar saya. Hmm..

0 bicara kawan2 yang Mun sayang: