sudi tinggalkan jejak anda disini sebelum menjelejah blog Mun yang tidak seberapa ini. Ucapan terima kasih kepada yang sokong mun dalam Sejuta Impian :)
website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.
Salam semua , keputusan SPM telahpun diumumkan semalam . Syukur kepada Tuhan atas keputusan saya . Saya terima keputusan saya walaupun tidak bagus seperti rakan-rakan saya yang lain . Sekurang-kurangnya tiada subjek yang saya gagal . huhu . Semalm setelah mendapat keputusan , mama menemani saya untuk pendaftaran di SEGI kolej Subang Jaya. saya memilih jurusan komunikasi massa . Sejujurnya , saya tidak sabar memulakan pembelajaran di kolej . suasananya mesti berbeza dengan suasana di sekolah kan ? Pagi tadi , kami diberi surat pengesahan bahawa saya secara rasminya merupakan pelajar di kolej tersebut . Setelah itu , kami dibawa berjalan-jalan sekitar kolej sambil mengenal setiap inci kolej tersebut . hehe . Orentasi akan bermula pada 28 mac 2011 bersamaan dengan hari isnin depan . Tak sabarnya. huhu . lepas niy , dah taknak main-main ketika belajar . Mun dah puas menyesal ketika di tingkatan 4 dan 5 kerana banyak bermain daripada belajar . balajar pun ala kadar je . hm . nasib baiklah keputusan spm menyebelahi saya ,. huhu. 


esok mun kerja pada pukul 11 pagi . huhu . malas rasanya . sebelum itu , mun nak ucapkan tahniah kepada shamsul amin dan balqis . Masing-masing memperolehi 11a dan 4a . tahniah korang . mun bangga dapat kawan seperti korang :) shamsul , diam-diam ubi berisi ye :) :) tahniah sekali lagi . isnin dan selasa depan orentasi di kolej . Pada hari rabu , akan bermulanya pembelajaran . :) Semoga Tuhan mempermudahkan segala urusan . salam :)



2 bicara kawan2 yang Mun sayang:

Luqman Din said...

Hai Mun (:

Gud luck for kolej. Selamat berjaya dalam jurusan komunikasi tersebut :D

Tahun ini, saya pula yang kena demam SPM :P

Mun Kit said...

hehe . thanks luqman . wat yang terbaik untuk spm ye :)